Friday, November 29, 2019

Frozen 2



Bila dapat tahu ada sambungan cerita Frozen, rasa tak sabar nak tengok.  Ditambah pula dapat tiket free,  lagilah aku suka bagaikan orang mengantuk disorong bantal. 

Apa yang dapat aku ringkaskan Frozen 2 lagi mencabar jalan ceritanya dan lebih banyak lagu didendangkan daripada sebelum ini. 

Dalam cerita Frozen 2, Elsa dan Anna meneroka sejarah asal-usul keluarga mereka. Sepanjang perjalanan mereka, banyak dugaan dan cabaran yang ditempuhi. Akhirnya Elsa mengetahui sejarah kuasa saktinya yang diperolehi daripada orang amat dikenali. Siapa rasanya? 

Esok aku nak tengok lagi dengan adik-adik sebab tak puas. Hahaha..

p/s: lagu Frozen 2 terngiang-ngiang sampai hari ini. 

Saturday, November 23, 2019

Short trip to Hatyai

Ini merupakan lawatan singkat dan perancangan last minit ke Hatyai. Bayangkan aku balik dari Shanghai,  kawan-kawan aku ajak ke Hatyai. Biar betul? 

Perjalanan ke Hatyai dengan menaiki ETS dari Kuala Lumpur Sentral dan terus ke Padang Besar.  Dari Padang Besar ambil van sewa dan terus ke Hatyai.  Nanti aku cerita secara terperinci ok.  

Yang best di Hatyai,  aku suka makanannya.  Memang meriah!!  Mari aku share sebahagian makanan yang sempat aku cuba.  





Sepanjang berada di Hatyai, aku memang puas hati.  Aktiviti aku hanya makan.  Dah makan,  balik hotel.  Kalau lama lagi di sana,  memang makin bulatlah.  

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails