Friday, April 18, 2014

Sinar Harian

Rasanya aku pernah cerita yang nak jadi penulis kan? Siapa sangka artikel yang aku tulis mengenai Hong Kong tersiar dalam Sinar Harian pada 16 April. Perasaan aku? Sudah pasti sangat gembira. Pagi-pagi lagi wartawan Sinar Harian sms aku pasal artikel aku dah tersiar. 

Apa lagi, aku cepat-cepat cari Sinar Harian dan beli 5 salinan terus untuk dijadikan kenangan. Ada 1 salinan aku simpankan untuk kawan aku. Nanti aku pos untuk kau ya makcik. Sorry lambat. 

Mari aku tunjukkan artikel yang tersiar dalam Sinar Harian. 



Terasa glamer akak dibuatnya. Hehehe..Aku tak tahu entah berapa kali aku baca artikel aku tu. Poyo je kan? 

p/s: aku rasa nak frame artikel ni. 

4 comments:

  1. alamak jm terlepas story ni klau x mesti nk beli jgk sinar harian ni tahniahhh

    ReplyDelete
    Replies
    1. alaa cerita biasa je.
      anyway terima kasih.

      Delete
  2. Heheeee aku pun tumpang glamer....
    :-P

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails