Sunday, March 8, 2009

America's Next Top Model

Aku memang ikut siri realiti ANTM dari dulu dulu lagi. Tak pernah miss tengok semenjak daripada episod 1. Untuk pengetahuan semua, sekarang ni kat US tengah main ANTM episod 12.

Baru je lepas tengok ANTM 12 kat youtube. Sebenarnya aku suka tengok gelagat dia orang bila dipilih jadi model ni. Sedih bila model favourite keluar. Untuk episod kali ni, aku suka tengok Tahlia. Dia mempunyai pengalaman sedih masa kecil dulu..dia dulu ni mangsa kebakaran. So banyaklah parut yang ada kat badan dia ni. Masa dia ditemuramah dengan Tyra dia sikit tak rasa malu atau segan dengan parut-parut kat badan dia bila dia pakai swimming suit. She is so brave! You go girl!



Macam biasalah..setiap episod ANTM ni mesti ada Drama Queen! Kali ni mari aku kenalkan Sandra yang perasan bagus. Kalau korang tengok, rasa nak sepak je muka dia tu. Nak kata dia lawa tu tak la..masa dia photo shooting langsung tak tunjukkan kreativiti. Cewaah aku ni bagi komen macam aku ni Tyra Banks pulak. Hehehe..

Kat Malaysia ada buat kisah realiti macam ni di 8TV tapi taklah glamour mana pun. Peserta yang diambil bukannya Melayu. Kalau ada Melayu yang join, sure gempak habis lah. Aku nak join? Dahla tinggi tak cukup..lupakanlah angan-angan tu.

p/s: Tunggulah siapa yang menang, ok!

1 comment:

  1. byk tul reality show now til aku tatau nak tgk mana satu tp yg pasti kalau bab nyanyi2 aku dah boring. hah makcik!! ada satu bes kat cenel zee tiap sabtu 7.30-9.00pm. Dance India dance! errkk, astro??? :p

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails