Friday, August 13, 2010

Promosi Air Asia RM1



Ya kawan-kawan..promosi Air Asia datang lagi! Kali ni promosi dengan harga RM1 untuk semua destinasi yang bermula 10-15 Ogos. Sampai hari ini, hari ketiga dan aku rasa dah susah nak dapat harga tiket RM1 tu. Kalau nak book tiket memang kena book awal-awal. Kalau dapat tarikh sesuai dan harga yang murah, jangan fikir panjang lagi. Terus je book! 

Masa aku dapat berita promosi ini, memang aku sangat teruja dan mulalah aku berangan-angan. Aku sempat lagi tengok harga tiket return termasuk cukai, beg dan lain-lain caj dari KL ke Jakarta boleh dapat kurang daripada RM100! Murah gila. Mana nak dapat harga murah macam ni. 

Ikut pengalaman aku sebelum ini, kalau ada promosi Air Asia macam ni kena plan baik punya. Bila dah book tiket, next plan kena uruskan hal-hal pengangkutan, hotel, nak makan kat mana, nak pergi mana dan banyak lagi. Rajin-rajinlah baca dan cari maklumat mengenai tempat yang kita nak pergi. Yang penting, semuanya ikut bajet. Kalau ada duit lebih, tak salah kalau nak naik flight lain. Insyaallah manalah tahu, kalau ada rezeki lebih, boleh je nak tukar angin. Hehehe..

Jadi..tahun depan nak ke mana? Aku tak tahu lagi. Aku tak berani nak jamin. Tunggulah ya! 

p/s: sila beri komen nak ke mana untuk tahun depan. 

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails