Wednesday, January 14, 2015

Restoran J Scoozi, Cyberjaya

Kali ini aku nak bawa ke salah satu tempat makan kegemaran aku di Cyberjaya. Namanya ialah Restoran J Scoozi. Istimewa kedai ini menyediakan masakan Johor. 

Aku dah lama tahu kewujudan kedai ini bermula dengan membuka gerai di Restoran Charlie di Cyberjaya sekitar tahun 2011. Kemudian berpindah di Glomac, Cyberjaya sebelum beroperasi di tempat sekarang pada Ogos tahun lepas. Bukan main terperinci lagi aku tahu sejarah kewujudan Restoran J Scoozi ini. 


Inilah dia Restoran J Scoozi. 

Kaunter bayar. 

Suasana dalam Restoran J Scoozi. 

Setakat ini, aku dah cuba Nasi Beriani, Kacang Pool, Laksa Johor, Tauhu Bakar dan Mee Bandung. Semuanya sedap tapi antara semua itu aku paling suka Mee Bandung. Cukup rasa pedas, masin dan pekat kuahnya dengan udang yang besar. Hehehe... Sambil makan, layan pula lagu zaman muda-muda dulu. Memang terbaiklah!

Mee Bandung (RM8)

Air Laici (RM2.50)

Nak tahu maklumat lanjut? 

Restoran J Scoozi
4808, Unit 0-25, Jln Perdana, Persiaran Flora, Cyberjaya
Tel: 010-5414444 atau 016-2689004

p/s: selamat mencuba!

2 comments:

  1. akk, terima kasih tau kasi kita poskad hongkong tuh... kita share dekat sini :D

    http://jindrisska.blogspot.com/2015/01/hadiah-harapan-di-birthday-ke-24-aku.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sama-sama. Waah siap tulis entry pasal poskad tu lagi. Alahai terharunya.

      Delete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails