Monday, February 8, 2010

Group assignment part 2

Geramnya aku dengan mamat poyo ni. Suka hati je dia cakap aku ok bila mamat ni nak join kumpulan aku.

Hello!! Bukan itu maksud aku tau. Aku beritahu dia refer kat ahli kumpulan yang lain dulu baru aku boleh buat keputusan.

Aku tau kes ini pun sebab kawan aku yang forwardkan sms mamat poyo. Inilah sms yang dia bagi. 

assalamualaikum kepada encik xxx. saya dapat nombor anda semua daripada mazuriah. saya tak attend kelas marketing 2 hari ni sebab ingat nak drop the subject ni tapi baru pagi ini saya register. by then dah fixed 4 group assignment dan 2 group 5 student. since saya dah tertinggal dari grouping, saya nak minta kebenaran tuan-tuan (mazuriah said no problem). bolehkah saya masuk group anda memandangkan you ada 4 orang. kalau semua setuju harap sms ok. kalau tidak, no problem, saya tak kecil hati bukan salah tuan. saya akan menumpang kasih dengan group lain pulak. sekian.

Sebenarnya aku ada alasan kukuh tak nak terima dia. Lecturer ada beritahu dalam kelas kami ada 5 kumpulan yang terdiri 2 kumpulan mempunyai 5 ahli dan 3 kumpulan mempunyai 4 ahli. Disebabkan kumpulan yang ada 5 ahli dah cukup (ada 2 kumpulan), tak perlulah nak masuk kumpulan aku (kumpulan aku ada 4 ahli). Kalau nak masuk kumpulan aku, maknanya ada kumpulan cuma ada 3 ahli. Tak adil lah pembahagian ahli kumpulan macam tu. Carilah kumpulan lain yang tak cukup ahli.

Ish mamat ni. Kalau tak sabar, aku nak je lempang muka dia. Kenapalah kau tak faham lagi? Nak kata tak pandai, sekarang ni ambil MBA.

p/s: sama-sama buat kerja ok

2 comments:

  1. kasi lempang saje...hehehe...
    Soh le kawan sms kata ahli kump dah cukup...pi la kump yg x ckp 3 org tuh... pedulik haper kan?.. kang wat assignment ati tak senang, susah gak...

    ReplyDelete
  2. nak lempang? silap2 masuk kes dera pula.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails