Monday, March 8, 2010

Family gathering

Baru-baru ini ada acara kenduri kahwin sepupu, masa inilah aku dapat kumpul dan berjumpa saudara mara yang dah lama tak jumpa. Bukan senang nak jumpa sekali ramai macam ini. Seronok bila dapat jumpa semula, boleh tanya khabar dan of course hot gossip ya. 

Masa kenduri kahwin macam ini juga, pasti ada yang akan tanya giliran siapa pula yang akan menjamu nasi minyak nanti. Dengar cerita, sepupu aku kat kampung akan melangsungkan perkahwinan pada hujung tahun. Alhamdulillah bertambah seorang lagi yang akan membina istana bahagia. Cewaah!

Aku? Aku tak nak cakap apa-apa. Ayat biasa aku yang pasti akan keluar, "bagi peluang yang sampai seru dulu. insyaallah bila sampai, nanti beritahu lah." Malas aku nak beri komen lebih lanjut. Aku rasa dia orang pun tak nak dah tanya lagi kat aku hal-hal kahwin ini sebab jawapan yang diberi pasti sama. Hehehe...


Sudah berlatih jadi pengantin ke Sara dan Hadi?



Teka siapa gadis di sebalik kipas ini?



Ohhh..Sara rupanya. 


My cousins, aunty and uncle. (masih ramai lagi sebenarnya tapi ini yang sempat ambil)



Jangan buat gossip ok. This is my uncle, Pak Lang. 


Yeaah we're rock baby!


Tetamu cilik bersama-sama pengantin baru, Ain dan Kapten Muin. 

p/s: kalau arwah wan ada, pasti dialah orang paling gembira.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails