Monday, June 28, 2010

FIFA World Cup 2010

FIFA Worldcup 2010 di Afrika Selatan.


FIFA World Cup bermula 11 Jun di Afrika Selatan. Secara peribadi, aku bukanlah peminat bola tapi aku masih mengikut perkembangan perlawanan bola setakat ini. 

Baru-baru ini, lepas satu..satu kumpulan yang hebat keluar daripada FIFA World Cup. Baru je sebentar tadi England tumpas dengan Germany, 4-1. Bermula dengan France dan selepas itu Italy, yang pernah juara World Cup sebelum pun tak dapat nak teruskan perjuangan. 

Apa sudah jadi dengan FIFA World Cup kali ini? Bagi aku, aku suka kumpulan yang underdog yang tak banyak berita sensasi cerita pasal kumpulan tersebut. Ya aku tahu, ramai yang inginkan kumpulan hebat seperti Brazil juara kali ini. Mari kita sama-sama tengok siapa yang menang kali ini. Ok?

p/s: aku sokong Ghana, yeaaah!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails