Friday, September 24, 2010

Banyaknya kena buat

Hai semua..I'm back! Semenjak dua menjak ini aku agak sibuk..sibuk dengan siapkan report, nak study sebab nak exam dan assignment yang perlu disiapkan. Rasa nak pasang banyak tangan, boleh aku buat semua kerja dalam satu masa. Terasa macam sotong pula tapi bukan sotong Paul tu ya. Apa agaknya cerita sotong Paul tu? Hehehe...

Aku masih tak dapat lagi nak upload gambar sebab ada masalah teknikal dengan laptop aku sekarang. Hmm..aku tak tahu nak cakap macamana. Kisahnya laptop aku terlalu banyak virus jadi terpaksalah kena kuarantin buat sementara waktu. Tak dapatlah aku nak sambungkan cable atau masukkan thumbdrive kat laptop aku. So..blog selepas ini lebih banyak ayat daripada gambar. Harap bersabar ya. (sambil-sambil tu aku pun pujuk hati aku supaya bersabar juga. rasa-rasanya bila agaknya laptop kembali normal semula)

Oh ya! Jangan tak tahu Airasia buat promosi buat penerbangan ke Tokyo! Hebat kan? Dengan harga bermula RM699 boleh dapat pakej tiket kapal terbang pergi balik dan penginapan hotel untuk 3 malam. Macam biasalah..aku ni pantang sikit nampak promosi Airasia. Konon-konon nak cuba dapatkan harga murah. Susah gila beb. Kalau sesiapa dapat harga tu, memang beruntung gila betul. Please let me know, siapa dapat harga macam tu ya. Aku nak kirim 1 benda je...aku nak fridge magnet dari Tokyo ya! 

Cerita pasal hari pertama masuk kerja selepas bercuti lama, aku memang susah nak adapt balik. Rasa malas sangat nak kerja tapi tak boleh nak cuti lagi sebab ada banyak kerja yang perlu diuruskan. Ya aku tahu..boss dah lama tunggu aku balik. Memang tunggu masa aku masuk kerja dan memang aku dah duga. Masalahnya aku tak suka jumpa dia nak meeting sama-sama dengan dia. Boleh tak kalau aku cuma berkomuniksai melalui emel atau telefon sahaja. Apa kata, kita amalkan cara kerja teleworking? Tak perlu datang opis untuk buat kerja kan? Ok apa?? JKR dah buat takkanlah opis tak boleh buat? 

Waaah..ini betul-betul lepas geram. Punyalah lama tak update blog..amik kau! Boleh tahan panjang blog aku kali ini. Jangan marah ya. Peace the world. Hehehe..

p/s: yeaaah esok hari jumaat. boleh cari buah jambu sedap. 

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails