Wednesday, February 29, 2012

Cyberjaya sesak

Sepanjang aku kerja 5 tahun di Cyberjaya, aku tak pernah mengalami kesesakan jalanraya. Sebelum ini, Cyberjaya adalah pekan yang aman damai tanpa ada sebarang gangguan.  Buat pertama kali untuk hari ini, ia betul-betul berlaku. Cyberjaya sesak!!!! 


Jalan sesak bermula daripada simpang bomba ke MDec. 

Ini semua gara-gara ada shooting drama dan laluan jalan depan bomba terpaksa ditutup. Aku tak tahu siapa pengarahnya atau siapa yang berlakon. Tak salah aku, shooting drama ni berlaku sejak semalam lagi dan berterusan sampai ke hari ini. 

Dia orang tahu tak? Apa yang mereka buat ini sebenarnya menyusahkan orang lain? Nasib baik aku tahu ada jalan lain untuk balik kalau tak, aku akan menjadi mangsa perangkap kesesakan jalan. 

Harapnya esok, tak ada lagi shooting drama kat Cyberjaya. Aku tak nak berdepan jalan sesak. 

p/s: macamana orang yang kerja di Kuala Lumpur. hari-hari jalan sesak. 

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails