Sunday, February 26, 2012

Ella the best!

Semalam aku tengok program Konsert Aura 3 Diva. Ya aku tahu program TV tu dah lama tapi bila tengok balik teringat kenangan masa muda-muda dulu. Yang best tu ada Ramlah Ram. Alamak bestnya.

Balik pada lagu Ella, memang menjadi kewajipan aku untuk nyanyi lagu Ella masa karaoke. Lagi best kalau dapat buat lentuk manja macam Ella. Perrggh terangkat. Kalau nak tahu, lagu wajib Ella adalah:

 







Kak Ramlah bawa lagu ni, memang best! Suka sangat masa part dia minta izin sebelum nak nyanyi. 


Lama dah aku tak pergi karaoke. Rasa rindu pula. Hari tu kat opis aku ada buat pertandingan karaoke tapi aku tak join. Malu beb! Macamlah sedap sangat suara aku ni. Sekali dengar macam Doraemon pun ada tapi kalau nak ajak karaoke suka-suka, aku on je. 

p/s: karaoke nak je cuba pergi dengar ceramah. 

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails