Friday, April 27, 2012

Jalan-jalan di Singapura-hari kedua

Maaf lambat nak update blog sebab tak sempat. Balik dari conference, memang penat dan ditambah pula sakit kaki gara-gara pakai kasut baru. Ok sambung pula hari kedua di Singapura. 

Untuk pengetahuan semua, aku ke Singapura untuk menghadiri conference Mobile Asia pada 25-27 April. Tempat conference iaitu Suntec Convention Centre, memang dekat cuma seberang jalan sahaja dari hotel. Memanglah dekat dengan hotel tapi tak semua jalan boleh lintas sesuka hati. Kalau nak sebarang jalan, tak sampai 5 minit dah sampai tapi kalau ikut underpass (jalan bawah tanah), mahu dalam 10-15 minit baru sampai. Haa..pilihlah mana 1 nak. Nak yang senang tapi bahaya atau nak selamat tapi jauh. Aku pilih....yang senang!! Hahaha..memang dasar berani betul. 

Aku rasa pada hari pertama conference memang telah membuka mata (eye opener) aku sebab banyak maklumat terkini yang aku perolehi. Ramai juga peserta dari pelbagai negara yang datang tapi cuma 4 orang dari Malaysia. Sikitnya wakil Malaysia!

Ini adalah sebahagian gambar sepanjang conference yang aku hadir. 

Sempat posing dulu sebelum mula. 

Speaker dari Sing Tel.

Perbincangan panel list. 

Memandangkan hotel aku dekat conference, ada sahaja break mesti nak balik bilik. Nak baring-baring atas katil dulu..apa punya peel aku ni? Buat malu company je. 

Habis conference, tak ada aktiviti apa sangat. Makan-makan lagi kat Resto Surabaya kat Lucky Plaza di Orchard. Balik dari makan, masuk bilik terus tidur.  

p/s: sambung lagi hari ketiga. 

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails