Saturday, October 27, 2012

Happy birthday to me

Eh! Aku dah umur 38 tahun? 

Ya aku tahu umur aku 38 tahun pada 25 Oktober 2012. Lagi 2 tahun nak masuk umur 40, the big FOUR ZERO. Macam tak percaya kan? Hehehe..

Tak ada sambutan hari jadi masa tu. Ingat lagi masa Sara pernah tanya berapa umur aku sebelum ini.

Aku: Umur Sara berapa tahun?

Sara: 7 tahun. Awong berapa tahun?

Aku: 38 tahun

Sara: Banyaknya. Mummy, umur Awong 38 tahun! (dengan nada suara tak percaya umur aku dah tua) 

Dahlah cakap kuat, habis semua orang tahu umur aku sebenar. Apalah Sara ni.  Buat malu aku je. 

Anyway, terima kasih atas ucapan hari jadi baru-baru ini. Aku sayang semua. Cewaah!

p/s: mengharap sangat orang tu wish birthday tapi tak dapat pun, uhuks!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails