Tuesday, October 1, 2013

Hadiah hari lahir

Cepat betul masa berlalu, hari ini dah masuk bulan Oktober. Bila dah masuk bulan Oktober, bertambahlah umur aku (terasa akak dah tua dik). Sempena hari lahir aku yang tak lama lagi ini, aku nak beri sesuatu istimewa kepada pembaca blog aku yang bertuah. 

Nak tahu apa hadiahnya? Kenalah tunjuk dulu hadiah baru best. Kepada yang suka ambil gambar, memang sesuai sangat. Boleh agak tak apa dia? Kamera? iPhone? Ohhh tidak...bajet tak banyaklah. Hehehe..





























Voucher photo book album daripada Pixajoy. 

Voucher description:
Size: Cool Image Wrap Hardcover 11" x 8" Portrait
Pages: 40
Cover : Image Wrap Hardcover with Protective Gloss or Matte Lamination
Content Paper: Art Paper 150gsm
eVoucher Value: RM117
Valid until 5 April 2014


Aku pernah cerita pasal photo book album dalam entry aku sebelum ini. So boleh check kat sini kalau nak tahu lebih lanjut. 

Ada yang berminat? 

Untuk mendapatkan hadiah ini, mudah sahaja. Cuma jawab beberapa soalan. Siapa yang dapat jawab dengan betul dengan cepat, dialah pemenangnya. Apa tunggu lagi, cepat-cepatlah jawab!

Soalannya:

1. Bila tarikh lahir dan berapa umur aku tahun ini.

2. Berikan nama tempat aku dilahirkan. 

3. Namakan warna kesukaan aku. 

Bila dah dapat jawapan, sila emel kepada mazuriah@gmail.com dengan tajuk emel "hadiah hari lahir". Good luck!

p/s: siapa agaknya yang bertuah tu? 

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails