Tuesday, June 25, 2013

Photo book album


Semenjak ada photo book album, semakin senang kerja aku nak simpan gambar. Kalau dulu masa zaman pakai filem memang leceh. Mula-mula beli filem lepas tu hantar kedai gambar untuk proses gambar dan nak cari album untuk simpan gambar. 

Setakat ini aku dah ada 4 photo book album yang mempunyai gambar konvokesyen dan perjalanan aku sebelum ini. Yang best tu, kita boleh susun atur gambar kita sesuka hati dan hasilnya amat memuaskan. Sekali pandang macam hasil kerja daripada photographer profesional. Cewaah! 

Bolah tahan juga harganya. Tak salah aku, harga untuk setiap photo book album dalam lingkungan RM70-80. Itu pun sebab aku pakai baucer. Kalau tak, harga asalnya memang mahal. Memang aku tak mampu nak bayar! 

Nak buat pun tak susah sebab arahan yang diberikan memang mudah dan senang difahami. Aku yang tak ada pengalaman nak design pun boleh buat. Sesiapa yang ingin mencuba, boleh pergi website Pixajoy. Selamat mencuba

p/s: masih ingat lagi? beli kodak untuk ambil gambar. 

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails