Tuesday, July 24, 2012

Le Creuset-sesi cuci mata

Kali pertama aku tengok periuk Le Creuset masa tengok rancangan memasak Nigella Lawson. Wah cantiknya periuk dia pakai. Mana aku nak cari periuk macam tu? Mulalah aku berangan, adakah masakan aku akan sedap seperti Nigella kalau pakai periuk Le Creuset? Apa yang dia masak, semua nampak sedap. Betul tak?

Suka tengok Nigella. Siapa sangka umur dia dah 50 tahun. She looks great!

Sempat juga aku search harga Le Creuset yang jual di Malaysia. Mak ooi! Mahalnya. Harga sampai 4 angka ya. Oklah, tak dapat beli tapi dapat tengok pun jadilah (pujuk hati, sabar ya)

Mari kita cuci mata. 





p/s: bila agaknya aku dapat beli ya?

10 comments:

  1. Cantik sebab colourful tapi mahalnye mak aii..marila spray cat sendiri je haha

    ReplyDelete
  2. sebab dia colourful tu yg kenan. kalau spray cat sendiri, masih tak sama. wani belikan 1 untuk aku ni!! hadiah harijadi bulan 10. boleh kan? hehehe..

    ReplyDelete
  3. mok, belikan utk aku gak seketul. hadiah harijadi aku bulan 10 gak. hehehe.

    ReplyDelete
  4. mak aiii...cantik kan...teringin jugak

    www.bajukurungmurahsangat.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. beli 2 mana tau dapat diskaun lebih.

    ReplyDelete
  6. akak beli lepas dapat bonus raya ?*doa dapat bonus raya

    ReplyDelete
  7. cik anon:
    memang cantik. jomla beli tambah koleksi.

    xora:
    dapat je bonus, aku terus beli. hahaha dasar tamak haloba betul!

    ReplyDelete
  8. nanti dah ready nak membeli, jangan lupa singgah blog saya yer! memang best pakai Le Creuset :)

    http://youreuropeshopper.wordpress.com/category/le-creuset/

    ReplyDelete
  9. of course dear. nanti bila dah ready, i'll let u know. sekrg dlm proses kumpul duit nak beli. hehehe..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails