Monday, July 30, 2012

Kad raya give away

Masih ada orang lagi ke yang hantar kad raya? Bagi aku, aku masih meneruskan tradisi menghantar kad raya walaupun aku tahu dah ramai tak buat lagi. 

Sempena bulan yang mulia ini, aku nak beri kad raya kepada yang sudi. Jangan lupa sertakan nama dan alamat dan emel kepada mazuriah@gmail.com. Tawaran ini terbuka kepada semua, tak kira di mana anda berada. Cuma ada 5 keping kad raya yang aku ada jadi siapa cepat, dia dapat. 

p/s: masa sekolah dulu, siap lawan siapa dapat kad raya paling banyak. 

7 comments:

  1. makcik, bg la alamat kau. aku tak tau mana aku letak alamat kau la. thanks. :)

    ReplyDelete
  2. wah! ada lagi x ni??
    HEHE! nak jugak!
    nnty send adrress kat email tu.. :)

    ReplyDelete
  3. Ameerul: kad raya ada lagi ni. oh ya. saya dah check emel. insyaallah hari ni saya pos. :)

    ReplyDelete
  4. Masih sempat untuk saya? hee!
    Kalau tak sempat, tak apa :D

    Salam Aidilfitri buat akak sekeluarga :) Taqabballahu minna wa minkum

    ReplyDelete
  5. Fahuna:

    kad raya ada lagi. nak yg mana 1? nak yg opis punya atau yg beli kat kedai?

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails