Thursday, July 5, 2012

Kerusi patah

Kerusi yang aku pakai dah patah tadi. Tak salah aku, aku baru je beli minggu lepas. Untuk pengetahuan semua, ini adalah kerusi ketiga yang aku pakai. Kerusi yang sebelum ni pun semuanya patah. 

Selamat tinggal kerusi yang ketiga. 

Tanda apakah itu? Adakah kerusi itu tidak mampu menampung berat aku atau aku memang dah gemuk? Sila pilih jawapan mana yang betul. Hahaha!

Terpaksalah aku pinjam kerusi adik aku dan harapnya janganlah patah lagi. Aku siap sms dia nak pinjam kerusi sebab dia outstation. Pinjam ya. Nanti Along cari kerusi lain. 

p/s: mana aku nak cari kerusi yang kukuh ni? 

2 comments:

  1. tandanya... bentang tikar & golek² kat lantai lagi syok! hehe :)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails