Wednesday, June 26, 2013

Laksa

Dah berapa hari aku nak cari laksa sedap. Aku dapat tahu kat kawasan Bangi ada 1 gerai jual laksa yang sedap. Gerai tu kecil je, siap ada jual cendol lagi.  Macamana aku nak terangkan lokasinya? Gerai ni jual tepi jalan dekat barisan kedai Makcik yang jual peralatan buat kek tu. Ada siapa tahu? Nak tahu, kali pertama aku makan, aku terus suka. 

Hari tu aku pergi, kedai dah nak tutup (masa tu baru pukul 6.30pm). Semalam aku keluar opis tepat pukul 5.30pm semata-mata nak beli laksa tapi sayang kedai tak buka. Sedihnya. 

Petang ni aku nak cuba lagi. Manalah tahu ada rezeki aku, aku dapat makan laksa. Punyalah aku nak sangat makan laksa, aku siap mimpi lagi tu. Kronik betul aku ni. 

p/s: nak laksa

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails