Friday, November 15, 2013

Angan-angan itu indah

Berangan tak sudah-sudah aku ni. Ini semua gara-gara layan tengok orang buat smoothie kat YouTube. Macam sedap je aku tengok. Mulalah pasang angan-angan, nak ada blender best. Lepas tu boleh beli buah macam-macam jenis untuk buat smoothie. 

Hari ini nak buat smoothie strawberi, esok buat smoothie mangga, lusa pisang. Konon nak ubah lifestyle yang lebih sihat. Hahaha..

Aku nak blender ini. Best kan?



Tapi secara realitinya..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


Duit aku banyak ni je. Mana cukup!

p/s: tunggu bonus masuk je lah. 

3 comments:

  1. Takpe..mula-mula angan-angan
    nanti mesti jadi kenyataan , inshallah .

    Jom tolong Like My Page
    https://www.facebook.com/attyfircloset
    thanks 

    ReplyDelete
  2. http://sesukadansesukihatiku.blogspot.com/2013/10/shake-n-take-blender-murah.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya dah ada blender tu tapi tak boleh pakai sebab dah rosak.

      Delete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails