Tuesday, July 21, 2009

Iklan dulu-dulu

Aku teringat iklan lama-lama yang pernah muncul kat TV dulu. Sure ada kenangan di sebalik iklan tu. Happy viewing!!!






Lepas iklan ni keluar, apa-apa je nak minta pendapat..mesti cakap betul tak? Betul.. Tak salah aku yang berlakon dalam iklan ni adalah abang Fara Fauzana. Kalau salah, sorry lah ye..















Iklan tak logik betul..pakai baju cantik-cantik dan pergi tempat grand, cuma makan Maggi Mee. Baik makan kat rumah aku. Pilihlah nak perasa apa. Hehehe..






Kalau nak orang laki bagi bunga, semburlah minyak wangi sampai 1 botol. Tak boleh langsung pakai teori tu..






Memang suka minum air Joy dari dulu lagi. Kalau pergi kedai, air Joy 1 ya!!!! My favourite Joy Mangga.








Kelakar tengok iklan ni..

p/s: Nampak sangat aku ni suka sangat tengok TV

1 comment:

  1. sis..

    kami adik beradik minum susu lactogen la.. bwk sampai anak2 kakak dh pun.. ade iklan tak?? =)

    kakak saya adalah pengguna setia axion.. "axion ke aziah? erm..tunjukkan saya"..mn iklan tu ek???

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails