Wednesday, July 29, 2009

Bila bekerja dengan perempuan

Bila bercerita bekerja dengan perempuan, selalu orang akan kaitkan dengan perkataan:

1. cerewet


2. moody


3. pentingkan hal-hal kecil


4. mengikut aturan

Aku setuju. Memang sudah menjadi lumrah perempuan yang sangat mementingkan kesempurnaan. Kalau nak buat sesuatu, semua nak sempurna.

Contohnya aku, kalau aku lipat baju, aku akan pastikan baju yang dilipat kena susun sama. Ada sebab kenapa aku buat macam tu. Sebab utama, untuk memudahkan kita bila kita nak simpan baju. Nanti tak adalah senget sebelah ataupun jatuh bila nak angkat.

Jadi, jangan salah anggap kenapa kaum perempuan buat macam tu. Semuanya untuk memudahkan urusan kerja. Yang pasti, semua ini adalah untuk kebaikan semua juga.

p/s: dapat kerja orang yang handsome, lagi suka...hehehe

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails