Friday, January 22, 2010

Apa tandanya?

Baru-baru ini aku ada mimpi yang aku dah dapat keputusan exam MBA aku. Dalam mimpi tu aku dapat 1 A dan 1 A-. Not bad at all. Entahlah aku tak berani nak cakap pasal exam hari tu. Selalunya dalam realiti akan berbeza dengan apa yang kita mimpi. Maknanya apa? Result exam aku tak bagus? Aku tak nak!!!!
Pagi esoknya aku terus telefon ATC sama ada result exam dah keluar atau belum dan sambil tu nak tau next semester belajar sabjek apa. Malangnya, result tak siap lagi. Insya-Allah akan keluar pada minggu depan.

Hati dah mula berdebar-debar..dup dap. Boleh lagi ke aku nak maintain 3.00 point? Buat kerja serba tak kena. Risau betul! Ok aku bertekad. Minggu depan aku akan call balik dan tanya pasal result exam. Sama ada ok atau tak, aku akan update nanti. Eiiii takutnya.

Aku ni harapkan badan besar tapi penakut. Kalau tengok cerita seram, siap tutup mata lagi tu. Pengumuman! Jangan sesiapa nak ajak aku tengok wayang cerita hantu ok. Aku tak nak pergi walaupun dapat tiket free.

Aku pernah tengok cerita Jangan Pandang Belakang. Aku bantai gelak besar tengok hantu dia. Apa pasal muka hantu tu buruk benar? Hahaha..Sorry bukan bermaksud aku nak kutuk cerita tu. Alang-alang nak buat cerita seram, buatlah betul-betul. Ish tak faham aku bila aku dapat tau yang hasil jualan tiket cerita tu sampai berjuta-juta RM.

p/s: cerita exorcist memang seram

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails