Sunday, January 3, 2010

Student life

Alhamdulillah..

Beban yang aku tanggung selama ini dah selesai. Baru petang tadi habis final exam. Walaupun open book,  jenuh juga aku nak cari jawapan. Masa yang diberi 3 jam rasa macam tak cukup je. Kejap-kejap selak buku, kejap-kejap selak nota..mana 1 jawapan aku nak tulis ni? Next semester insya-Allah start bulan Febuari so sempatlah aku nak rehat sekejap 1 bulan.

Mari aku tunjukkan gambar adegan-adegan menarik classmate aku.



My MIS lecturer, Prof. Madya Azizi Zakaria




Last minit nak kena siapkan assignment. Cepat woooi!




Take a break for a while.




Macam nak gaduh je bang..ilek aaa


Discussion atau tengok video klip?

Esok dah start kerja balik selepas cuti panjang. Eii rasa malas nak masuk kerja. Esok juga start sekolah. Siapa yang hantar anak masuk darjah 1, aku ingin ucapkan all the best. Pengalaman masuk darjah 1 adalah pengalaman yang tak mungkin aku lupakan. Memang best!! Semangat betul nak ke sekolah.

p/s: kena bangun awal..takut jem

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails