Sunday, January 10, 2010

Batuk lagi


Aku nak minta maaf sangat-sangat. Aku lambat nak update blog. Aku tak berapa sihat baru-baru ni. Habis exam hari tu, aku terus demam. Hari pertama masuk kerja tahun 2010, badan rasa tak berapa sedap. Terus pergi ke klinik dapat MC.

Dah dapat MC terus lepak rumah adik aku. Sambil-sambil lepak layan kejap cerita apa yang ada. Hmm...alamak yang ada cuma cerita budak-budak. Layan je lah daripada tak ada langsung! Hehehe..

Masuk kerja balik on the next day, asyik batuk je. Aku memang tak tahan sejuk ditambah pula dengan kerongkong dok gatal je. Rasa macam nak garu je anak tekak ni. Aku tak dapat nak tumpukan kerja sebab batuk je. Dah makan 2 botol ubat batuk dan minum bergelas-gelas lemon madu suam konon nak legakan tekak. Tak hilang juga batuk aku.

Sejak semalam, suara aku terus kejap ada kejap tak ada. Kalau sesiapa nak ajak aku pergi karaoke, aku tak dapat nak join. Macamana nak karaoke kalau suara dah tak ada. Kejap ya..aku nak testing. One two three..hello hello testing. Suara ada tapi serak-serak. Kalau nasib tak baik, dapat dengar angin je. Apalah nasib aku kali ni.

p/s: bila nak baik batuk aku ni?

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails