Tuesday, November 6, 2012

Biskut gula


Siapa pernah makan biskut gula? Masa sekolah dulu, biskut memang menjadi rebutan aku dengan adik-adik aku. Pantang kalau ke kedai, mesti beli biskut gula ni. 


Mari aku zoom sikit gambar biskut gula ni. Ingat? 

Aku ni dulu nakal, aku cuma makan yang gula je lepas tu letak balik yang biskut dalam bekas. Bila orang lain nak makan biskut ni, tengok-tengok tinggal biskut sahaja. Hahaha...

Susah nak cari biskut gula ni. Aku dapat ni pun kebetulan aku ke rumah kawan ada buat kenduri akikah baru-baru ni dan bagi setiap tetamu dengan 1 bekas biskut gula sebagai door gift. Terima kasih ya. Teringat semula zaman muda-muda dulu. 

p/s: makan biskut gula sambil buat kerja. tak sedar dah nak habis. alamak!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails