Friday, September 6, 2013

Kalau ikutkan hati

Kalau ikutkan hati, aku nak pergi melancong lagi tapi aku terpaksa tolak. Siapa boleh tahan tengok tawaran yang menggoda contohnya ke Bangkok 3 hari 2 malam untuk 2 orang (tiket kapal terbang dengan hotel di Best Western Bangkok) harga RM796. Murah kan? 

Rileks..Sabar dulu. Aku memang ada plan untuk tahun depan tapi lokasinya tak pasti lagi. Kalau boleh aku nak pergi tempat yang belum pernah aku pergi lagi. Baru mencabar. Ada sesiapa nak jadi travel partner aku? Kalau ada, sila beritahu aku nanti bolehlah kita plan sama-sama nak ke mana. Ada berani? 

Aku rasa dah sihat sikit badan tapi selsema ada lagi. Malas nak pergi klinik, mesti bagi ubat sama lebih-lebih lagi kalau aku ke klinik Az-Zahrah tu. Aku banyak kali komplen klinik ni tapi pelik ramai juga yang pergi situ. 

InsyaAllah aku cuba rajin-rajinkan diri untuk update blog walaupun sekadar sebaris ayat. Hehehe..Sejak dua menjak ni agak sibuk sikit. Boss pula selalu cari aku suruh siapkan kerja. Nak buat macamana, demi sesuap nasi. 

Oh ya, hari ini hari terakhir syawal. Aku tak sempat nak puasa 6 dan aku rasa terkilan juga. Tahun depan insyaAllah aku buatlah.  

p/s: asyik nak makan sahaja. tanda-tanda nak periodlah tu. 

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails