Friday, April 8, 2016

Sesi memanah di Putrajaya

Baru-baru ini ada berita mengenai memanah di Putrajaya dalam Berita Harian online. Cuba tengok betul-betul ada terselit gambar aku di situ. Kalau rajin boleh klik di sini




Sebenarnya aku baru je berjinak-jinak masuk aktiviti memanah pada bulan Mac yang lalu. Masih banyak lagi yang perlu aku belajar. Kata nak jadi Legolas tapi kalau tiap kali aku nak memanah, banyak yang lari dari sasaran. Macamana ni? 

Apa kata cuba masuk aktiviti memanah lagipun ini adalah sebahagian sunnah Nabi.  

p/s: jangan kena panahan cinta sudah. 

8 comments:

  1. Replies
    1. kalau tak nampak, tak tau nak cakap apa
      hehehe

      Delete
  2. Terima kasih Maz..poskad from Boracay tu..suka sgt..pantai cantik eh? nanti nak ajak SS ke sanalah heeee

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails