Tuesday, September 15, 2009

America's Next Top Model Season 13


ANTM musim 13 baru je bermula minggu lepas. Kali ni Tyra Banks (pengacara ANTM) mengambil risiko untuk mencari peserta yang mempunyai ketinggian 5'7" ke bawah. Bukan seperti typical model yang tinggi-tinggi seperti Tyra sendiri (ketinggian 5'10").


Rasanya kalau aku kat sana boleh jadi peserta ANTM yang baru ni kan? Hahaha perasan je aku ni. Sedarlah...aku ni bukannya muda lagi.


My personal view? It's good actually. Memberi peluang yang tak cukup tinggi tapi mempunyai semangat untuk jadi model. Nak jadi model ni, bukan sahaja jadi catwalk model tapi boleh jadi model untuk majalah dan katalog.


Kali ini agak istimewa sebab peserta-peserta terdiri daripada orang yang kecil atau petite! Bak kata Mr. Jay, "it's called America's Next Top Petite Model". Peserta kali ini, menjadi perintis bagi model-model petite yang ada kat luar tu.


Setakat ni baru ditayangkan episod 1 dan banyak episod lagi yang aku kena tengok. Aku akan cuba update berita mengenai ANTM kali ini.


Aku suka tengok Erin..nerd girl tapi ada potensi jadi model. Dengar suara dia macam takut-takut je. So cute!






p/s: siapa bakal menang ANTM 13? tunggu....

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails