Sunday, September 6, 2009

Kek Ben10

Ambil gambar sebelum kek dipotong

Yeaah birthday boy potong kek Ben10

Sambutan birthday Hadi yang ketiga semalam buat lepas buka puasa. Adik aku dah pesan buatkan kek untuk Hadi, siap request lagi nak kek carrot! Tanya kat Hadi nak letak gambar apa, "Hadi nak Ben10." Nasib baik ada gambar Ben10. Kalau tak jenuh juga la nak cari 1 Bangi. Hadi ni kalau nak sesuatu, mesti ada. Parah aku dibuatnya.

Memang sekarang ni kartun Ben10 menjadi kesukaan budak-budak. Lainlah masa aku dulu. Hehehe...aku ni pun..nak banding zaman aku dengan sekarang. Jauh beza!!!

Kenapa kek carrot? Kek tu je lah yang aku pandai buat. Nak minta lain, kena belajar dulu lah. Ini pun aku dapat resepi kat internet. Kalau sesiapa nak resepi boleh refer kat entry sebelum ni. Cuba check kat sini.

p/s: ada sesiapa nak order?

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails