Thursday, January 27, 2011

Aman Shah

Siapa kenal penyanyi Aman Shah? Sila angkat tangan kalau siapa kenal. Ok..mari aku tunjukkan gambar dia masa muda.


Artis yang terkenal dengan muka yang banyak tahi lalat. Pada satu masa dulu, memang menjadi pujaan dara! Semua orang suka dengan dia. Ibarat Justin Bieber ala-ala Malaysia gitu. Hehehe..

Antara lagu popular yang aku suka ialah adikku pandai menari dan lagu ini telah diberi nafas baru oleh Alif (peserta One In A Million).



Berbalik cerita Aman Shah, petang tadi aku terserempak dia kat Bangi. Ingat nak tegur dia tadi tapi malu. Entah tiba-tiba lidah aku boleh jadi kelu tak terkata-kata. Aku mampu berkata-kata dalam hati sahaja, "Aman Shah tu!! Handsome ok". 

p/s: ramai juga artis dok kat bangi. 

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails