Sunday, January 16, 2011

Banyak kerja laaa

Agak sibuk kebelakangan ini. Minta maaf tak dapat nak update selalu blog. Semua benda nak buat pada masa yang sama. Nak siapkan assignment, final exam tak lama lagi dan ditambah pula kerja kat opis yang tak pernah nak habis. Hmmm sabar je lah ya. 

Rasa tak puas kalau tak dapat nak update blog. Rasa rindu pula rasanya. Cewaaahh! 

Sambil-sambil tu, aku sempat lagi  lompat-lompat baca blog orang lain untuk dapatkan ilham. Alangkah bagusnya kalau ilham datang selalu, bolehlah aku kongsi cerita kan? Kalau dah ilham tak datang, cubalah macam-macam sampai berdarah hantuk kepala kat dinding. Mesti tak dapat punya! Percayalah. 

Oh ya! Lupa nak beritahu. Minggu lepas ada staff baru masuk department aku. Setakat ini, belum ada apa-apa masalah yang timbul. Hmm..masih baru lagi. Belum kenal sepenuhnya. Boss pun dah beri amanat-amanat penting apa yang perlu buat. Frust sebab kali ini boss beri amanat tak lama. Cuma 1 jam setengah je. Kalau sebelum ini, sampai 2-3 jam! Amik kau! 

Jun? Aku rasa Jun makin dipinggirkan dan tiada siapa nak pedulikan dia lagi. Tak kuasa akak nak layan kau. Lagipun aku senang tanpa gangguan daripada dia. Syoooohh..dok jauh-jauh ok. 

Arggghh!! Esok hari Isnin. Hari yang paling aku tak suka. Rasa malas nak masuk kerja. 

p/s: cari semangat nak masuk kerja esok!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails