Tuesday, February 15, 2011

Bintang bukannya satu



Aku dah lama nak cari lagu ni. Kali pertama dengar lagu ini masa aku study kat ITM dulu. Nak jiwang-jiwang, layan je lagu ini. Hehehe.. Tajuk lagu ini adalah Bintang Bukanya Satu yang dinyanyikan oleh Leonard Tan. Lama dah aku tak dengar dia nyanyi. Sebelum dia jadi penyanyi, dia memang biasa nyanyi untuk iklan kat TV. Kalau sesiapa masih ingat iklan ni, lagu ini adalah dinyanyikan oleh penyanyi yang sama.


Satu perkara yang aku suka pasal Leonard Tan adalah penyanyi bukan melayu yang boleh menyanyi lagu melayu dengan baik. Kagum pula aku. Dulu memang ramai artis bukan melayu nyanyi lagu melayu contohnya kumpulan Alleycats, Kenny Remy Martin dan ramai lagi.


p/s: mengimbas kembali kenangan lama

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails