Wednesday, February 16, 2011

Terapi kain part 2

Aku makin seronok pula dengan terapi kain. Baru-baru ini aku ajak adik aku ke Kamdar Putrajaya Precint 15 untuk tambah lagi koleksi kain. Bila sampai tempat, tengok kedai tutup pula. Frustlah beb. Rupa-rupanya Kamdar kat Putrajaya dah tutup dan segala stok kain dipindahkan ke Prima Saujana Kajang. Agaknya jualan kat Putrajaya tak berapa memuaskan dan sebab itulah dikumpulkan sekali kat Prima Saujana Kajang. 

Sayanglah kalau macam tu. Alang-alang nak ke Kajang, baik aku ke Jalan TAR sekali lagi. Hehehe..ada sesiapa nak join? Nanti beritahu aku ya! Buat masa ini kena stop kejap dulu sebab gaji bulan Februari tak masuk lagi. 

Ini betul-betul lepas geram nampaknya. Dahlah sebelum ini aku beli 6 pasang kain. Hei...aku ada sebab ok. Kalau korang nak tahu, tahun ini ramai sepupu aku nak kahwin. Jadi kenalah ikut tema majlis kahwin nanti. Alasan yang tak boleh diterima pakai (slap manja kat diri sendiri). 

p/s: kain warna merah tak jumpa lagi. 

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails