Friday, February 11, 2011

Study lah..

Ingat cuti hari ini bolehlah nak study untuk paper esok. Haram!! 1 benda aku tak baca apa-apa lagi ok. Dahlah paper susah, Management Accounting for Managers. Boleh ke aku nak jawab esok ni? Ya Allah berikan aku petunjuk dan hidayat untuk aku jawab exam. 

Sempat lagi aku pergi rumah sebelah tadi sebab ada kenduri nikah. Hahaha..siap makan-makan lagi tu. Bila aku nak study ni? Kawan-kawan aku yang lain dah mula freak out sebab dia orang pun tak ready apa- apa lagi. Semua dok harapkan aku. 

Tengok je lah esok macamana. Harap ada yang sudi membantu. Sesungguhnya orang yang membantu orang kesusahan, banyak ganjarannya. (wink wink kat Mr. X)

Wish me all the best. Aku tak mengharap untuk score, cukuplah kasi lepas je. 

p/s: study wooooiii!!!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails