Sunday, March 17, 2013

Family trip to Singapore -checklist

Alhamdulillah semua berjalan dengan lancar. Checklist aku setakat ini:

Tiket keretapi Kajang ke Woodland- siap

Tiket kapalterbang Singapura ke KLIA - siap

Hotel -siap

Tiket USS & express pass - siap

Duit belanja - siap

Yang penting sekali permohonan cuti aku, boss dah lulus! Yes! Aku tahu sekarang tengah sibuk tapi aku akan pastikan semua tugasan aku siap sebelum aku pergi.

Aku belum siap lagi itinerary sepanjang berada di sana nanti. Memandangkan yang nak pergi kali ini, agak ramai jadi aku tak nak lah buat aktiviti yang banyak. Semuanya ala-ala santai bersesuaian dengan famili trip kali ini.

InsyaAllah 23-26 Mac, aku akan ke Singapura untuk bercuti. Ada sesiapa nak cadang ke mana patut aku patut pergi? 

p/s: bukan sahaja hadi dan sara tak sabar nak pergi, makcik dia pun tak sabar. 

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails