Saturday, April 27, 2013

Selepas 17 tahun

Petang tadi aku ada reunion kawan-kawan masa ITM di A&W Petaling Jaya. Bayangkan ada yang dah 17 tahun tak jumpa. Lama betul. (nampak sangat aku dah tua kan?) Asalnya nak jumpa kat tempat lain tapi ramai yang tak dapat pergi dan akhirnya mengambil keputusan jumpa di A&W Petaling Jaya. Punyalah nostalgik tempat tu dan kebetulan pula bersesuaian dengan reunion kali ini. 

Yang datang ada dalam 10 orang dan yang paling aku kagum ada kawan dari Pulau Pinang semata-mata datang ke sini untuk reunion. Aku tabik spring sama kau lah Bad. Hehehe...

Nak tengok gambar masa muda-muda dulu?


Gambar tahun 1994 rasanya.


Gambar sekarang. 

Amacam? Ada beza tak? Hehehe..sila komen sendirilah ya. Sepanjang berada di A&W, ada sahaja cerita nak update. Biasalah tu dah lama tak jumpa. Air rootbeer float entah berapa banyak aku minum. (sugar highlah jawabnya, habislah aku) 

p/s: rasa-rasa ada reunion lagi tak?

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails