Thursday, December 11, 2014

Refund money - part 2

Ada juga yang nak tahu nama syarikat yang tak bayar balik duit dalam entry aku  sebelum ini. Untuk pengetahuan semua, sehingga hari ini aku masih belum dapat duit balik. Janji dah berapa kali tapi tak tepati juga. Yang pasti ada sahaja alasan diberi kononnya sakitlah, cutilah, lupa nombor akaunlah dan banyak lagi. Arrrgghh tension akak dibuatnya tau!

Ini adalah maklumat syarikat yang aku maksudkan itu. Aku harap sesiapa pun tidak akan menjadi mangsa seperti aku pada masa akan datang. 

Ms. Tina
Forever Travel Service Co., Ltd.
Tel : (662) 6120625, 6120626, 6129116, 6129117
Fax :(662) 6120591, 6120592
skype : tinayuwadeewan
mobile : 085-179-6986
Email  : rsvn2@forever88.com
Website : www.forever88.com

Selalu juga buat promosi di Streetdeal.my dan ini di antara promosi terbaru yang dibuat. 




Sebenarnya aku tak suka nak buruk-burukkan nama sesiapa tapi kalau dah buat hal dengan aku, takkan aku nak diam diri sahaja kan? Oh no...that is so not me. Aku akan berusaha untuk dapatkan balik hak dan milik aku sampai berjaya. 

Hari-hari aku emel syarikat ini tanyakan duit balik. Biarlah apa kau nak cakap. Selagi tak dapat balik duit, aku akan terus menghantui kau. Hahaha!!! *gelak orang jahat*

p/s: nanti aku akan update lagi sampai dapat duit balik. 

4 comments:

  1. tengkiu akk bagitahu nama company ni...esok2 org lain xdelah terkena dengan diorang ni lagi... stay strong tau, until u get the money back :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. mungkin nasib tak berapa baik masa tu.
      anyway, saya akan berusaha untuk dapatkan duit balik.

      Delete
  2. mcm mana? ..dah terima lum duitnya tu

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails