Wednesday, August 18, 2021

Work Station

Semenjak aku bekerja dari rumah, aku ada beli beberapa keperluan untuk memudahkan aku bekerja. Setakat ini masih lagi tambahan peralatan terutamannya kerusi. Kerusi yang ada sekarang tak boleh nak duduk lama-lama. Memang lenguh dibuatnya. 

Asalnya bilik ini dah lama tak pakai semenjak wan meninggal dunia pada tahun 2019 dan baru-baru ini ingatkan nak digunakan untuk mak saudara tapi dia pun baru meninggal dunia bulan lepas. Daripada terbiar sahaja, adalah lebih baik aku pakai kan? Lagipun selama ini aku buat kerja tak ada yang tetap. Sekejap di meja makan, sekejap di bilik tidur dan mana-mana sahaja yang aku rasa sesuai. 

Sempoi je work station aku ni. 

Nak kumpul duit dulu, baru boleh beli kerusi baru. Alang-alang nak beli, beli kerusi gamers terus. Hahaha! Nampak gaya pun, lama lagi aku boleh balik semula ke pejabat. 

2 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails