Sunday, August 9, 2009

Air Asia Promotion

Inilah peluang yang selalu aku tunggu. Last year aku berjaya book ke Kuching. Dapat harga RM60/seorang return tiket tu. Murah gila!!! Trip ke Kuching bulan 10 after raya.

Punyalah lama book. Asalnya nak ke Bangkok tapi keadaan politik kat sana tak begitu bagus tu pasal tukar ke Kuching. 1 lagi alasan, pasport aku dah expired masa tu (ada je alasan aku ni...).

Kali ni nak ke mana?? Let me think first. Yang ada dalam fikiran aku ni:

1. Bali

2. Jakarta

3. Bandung

4. Perth

Kali ni aku nak bercuti luar Malaysia. Untuk tahun 2009, bajet tak cukup so dapat bercuti dalam Malaysia je.

p/s: jom bercuti!!!

Laporan terkini (10 /8/09)

Tawaran ni cuma untuk penerbangan tertentu sahaja. Bukannya untuk semua. Harap maklum.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails