Friday, August 28, 2009

Final exam

Esok dan lusa aku ada final exam. Baru baca sikit je ni. Banyak lagi nak cover. Bak kata kawan aku dalam emel baru-baru ni:

I can visualize that most of us are cracking our head for the exams. Not too late to start. It's now or never. Well, just do it. Most of us are really "karat" when we need to sit down to read. Otak ada beku sikit. Lagi nak puasa pulak.....

Ya aku faham situasi kawan aku tu. Dah lama sangat kerja bila masuk belajar balik, otak lambat sikit (ulang balik lambat sikit bukannya lambat) nak pick up.

Rasa-rasa boleh ke aku nak jawab exam nanti? Dalam MBA ni nak kena maintain 3.00. Masa aku belajar dulu mana lah pandai sangat. Rasa ada kot sekali dua aku dapat result 3.00 yang lain..hampeh!! Padan muka aku, dulu masa belajar main-main. Dah tua ni barulah nak belajar betul-betul.

Aku dah tak sabar nak habiskan exam kali ni. Lagi cepat, lagi bagus. Tak sanggup aku menanggung derita. Banyak sangat dugaan kena lalui..aku ni pulak tak tahan digoda. Iman tak cukup kuat.

Anyway, selagi ada Mr. X aku..aku akan cuba sebaik mungkin. Yeaah!!!


p/s: wish me all the best

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails