Saturday, December 4, 2010

Dah 2 tahun

Yeaah!! Siapa sangka blog aku hari ini dah 2 tahun. Rasa cepat je masa berlalu. Mula-mula masa join blog, taklah rajin mana nak update tapi bila dah lama-lama, aku makin syok pula. Hehehe..

Aku tulis blog apa yang terlintas dan apa yang aku suka buat. Oh ya! Aku suka jalan-jalan dan maklumat yang aku ada, bolehlah aku kongsi bersama-sama. Sharing is caring! Tak lupa juga, blog adalah cara aku meluahkan perasan suka, rindu, rasa tak puas hati dan macam-macam. Kalau boss aku tahu pasal aku kutuk dia, macamana lah agaknya. Hmm...alaah dia pun tahu orang tak suka dia. 

Sekarang dah ada orang baru..yang ramai orang tak suka. Siapa lagi kalau bukan Junaidah Ali Bashah! Ada adegan yang buatkan aku dan kawan-kawan aku tak puas hati dengan dia. Biar aku simpan dulu..aku akan cerita lebih lanjut dalam post  yang akan datang. 

Tak lupa juga akan ingin ucapkan terima kasih kepada semua pembaca blog aku. Terima kasih kerana sudi singgah. Biasalah...akak ni kadang-kadang cerita merapu-rapu..ampunkan lah ya. 

p/s: terima kasih :)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails