Monday, December 13, 2010

Nak order kek carrot?


Cerita pasal kek carrot aku, ramai yang suruh aku tulis dalam blog aku. Manalah tahu kalau ada orang berminat nak order. 

Bukannya aku tak nak buat sebab selama ini pun aku buat saja suka-suka. Tak terfikir nak jual. Kalau ada orang nak order, aku buatlah. Untung pun tak ambil banyak, cukuplah sekadar untuk cover duit modal. 

Oklah..memandangkan ada yang nak tahu harga kek carrot aku, biar aku letak harga kat sini ya. 

Cupcake dengan cream cheese icing:
16 biji (3 1/4oz) harga RM48

Kek dengan cream cheese icing:
Kek carrot (berat lebih kurang 2kg) harga RM85

Macamana? Ada nak order ke? Sebarang pertanyaan atau kemusykilan, sila emel kepada mazuriah@gmail.com

p/s: belum cuba belum tahu :)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails