Saturday, December 11, 2010

Kek carrot

Oh ya..aku lupa nak update pasal potluck hari tu. Selepas fikir banyak kali, aku terus buat kek carrot. Itu je lah yang aku tahu buat. Sanggup bersengkang mata-mata nak siapkan kek carrot ni. 

Rasanya aku pernah kongsi resepi kek carrot ni sebelum ni. Kalau sesiapa nak dapatkan resepi kek carrot, boleh dapatkan kat sini. Tak susahlah nak buat..semua main campak-campak je. Dulu aku ingat nak buat kek carrot macam susah sangat nak buat. Bila dah tahu, senang bah. Nak minta aku ajar pun boleh. Cewaaah! 

Aku tak sempat nak ambil gambar kek carrot aku tu. Sorry ya. Anyway ramai yang puji kek carrot aku siap ada nak tempah lagi tu. Alamak...malu akak dibuatnya. 

p/s: ada nak tempah ke? 

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails