Friday, December 31, 2010

Sorotan peristiwa tahun 2010

Tinggal beberapa minit sahaja kita akan meninggalkan tahun 2010. Selamat datang tahun 2011. Moga pada tahun 2011 akan menjanjikan lebih baik daripada sebelum ini. 

Bagi aku banyak peristiwa yang berlaku pada tahun 2010. Ada yang manis dan ada yang pahit. Yang manis-manis kita jadikan kenangan paling indah dalam hidup dan yang pahit-pahit itu jadikan pengajaran yang berguna pada masa hadapan. 

Antara peristiwa yang tak mungkin aku lupakan: 


1. Trip ke Bandung-Jakarta
Aku plan trip ke Bandung-Jakarta dekat 1 tahun dan alhamdulillah perjalanan ke sana berjalan dengan lancar. Walaupun ada perubahan di saat-saat akhir, tak mematahkan semangat untuk meneruskan perjalanan kami. Tahun depan insyaallah ke Kota Kinabalu pula. 
 Ahli rombongan trip Bandung-Jakarta.


 Tangkuban Perahu, Bandung.

Monas, Jakarta. 

2. Kek carrot
Semakin ramai yang order kek carrot aku. Terima kasih aku ucapkan kepada semua yang sudi order kek carrot. Aku buat semua ini sekadar suka-suka sahaja. Tak sangka ramai yang minat. Kalau sesiapa nak order, sila beritahu ya. 

3. Junaidah Ali Bashah
Semenjak Jun masuk department aku, aku rasa sangat tak best. Apa taknya suka sangat sibuk pasal hal orang lain. Dahlah tu..memang kaki kipas boss. Memang dasar tak faham bahasa. Kau fikir kau bagus sangat ya? Piiraaahh!!! 

4. Bina masjid
Ramai betul tahun ini yang melangsungkan perkahwinan. Kat opis aku sahaja dah beberapa orang, sepupu aku dan kawan-kawan sekolah. Aku?? Tak berani nak cakap. Tunggu Abang Long dulu. Kalau ada, pasti aku akan beritahu ya. Tunggu!!! 

5. Kelas MBA
Setakat ini, semua berjalan dengan lancar. Alhamdulilah keputuusan peperiksaan baru-baru ini sangat memberansangkan. Terima kasih kepada kawan-kawan seperjuangan yang sentiasa memberi dorongan dan banyak membantu. Terima kasih sekali lagi. 

6. Bola sepak

Siapa tak boleh lupa pasal pasukan bola sepak negara yang menjuarai Piala Suzuki AFF 2010. Tahniah  Malaysia. Moga pada masa akan datang akan terus maju. Mana tahu dapat cuti lagi. Hehehe...


Selamat tahun baru 2011 kepada semua. Moga lebih produktif, dimurahkan rezeki dan ceria selalu. 

p/s: azam baru 2011 aku adalah....

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails