Monday, July 1, 2013

Selimut baru

Aku sangat suka!! Selimut yang aku tempah daripada kawan aku dah siap. 

Sebenarnya dah lama aku tempah tapi tak sangka pula cepat siap. Aku ingatkan lama lagi. Dalam 2-3 hari lagi sampailah selimut aku tu. Ish tak sabar aku. 

Masa mula-mula nak minta kawan aku buat, aku tak tahu nak pilih corak apa. Aku pun survey corak yang ada melalui Google. Nampak yang berkenan, terus aku tunjuk kat  kawan aku. 

Dahlah kami berkomunikasi melalui FB. Memang agak kelam kabut juga nak terangkan corak apa yang aku nak. Ditambah pula dengan pilihan kain yang agak terhad. 

Nak tahu macamana rupa selimut aku? Haa... ini dia. 

Sudah pasti pilihan aku warna merah. 

Lepas ini aku ingat nak tempah sarung bantal dan bantal peluk pula. Nak samakan dengan selimut baru aku ni. Boleh tak?

p/s: berharap dapat mimpi yang indah dengan selimut baru nanti. yeaah!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails