Friday, February 6, 2009

Aku Bersyukur..

Aku tak pandai nak merungut ataupun berkira. Apa-apa yang aku lakukan selama ini adalah ikhlas. Kalau aku diberi tugas atau kerja, aku terima je. Agaknya aku dah diasuh begitu dari kecil.

Aku terima banyak komen daripada kawan-kawan aku..ada yang tak puas hati dengan kerja, tak puas hati dengan gaji malah dengan masalah perhubungan. Bukannya aku tak nak beri sebarang komen tapi aku rasa bersyukur dengan apa yang ada. Malah aku pernah terima dan lalui lebih teruk daripada apa yang berlaku sekarang. Bagi aku apa yang berlaku sekarang, aku amat bersyukur.

Aku bukan nak ungkit peristiwa lama tapi apa yang berlaku dulu aku anggap 1 pengajaran yang sangat berharga dan sebagai iktibar. Bagi aku, aku harap ia tak akan berlaku lagi pada masa hadapan. Aku percaya walau macamana aku susah, ada lagi orang yang lebih susah daripada aku.

p/s: aku terima seadanya...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails