Tuesday, September 4, 2012

Jam retro

Kali pertama tengok jam ni, aku terus jatuh hati. Bak kata orang dulu-dulu cakap, "jatuh cinta pada pandangan pertama". Antara sebab aku suka jam ni ialah rekaannya yang ala-ala retro. Macam jam yang pernah aku pakai masa sekolah dulu. 

Jangan tak tahu, zaman tak ada PSP atau seangkatan dengannya, aku boleh main game dengan jam ni. Hebat tak? Punyalah kreatif budak-budak zaman dulu. Hehehe...

Pasal harga, sempat lagi aku usha, harga boleh tahan juga dalam lingkungan RM160++. Kebetulan bulan depan harijadi aku, sempat lagi nak kumpul duit untuk buat hadiah harijadi aku nanti. (kalau ada orang nak bagi jam ni untuk hadiah aku, lagi aku suka) 

p/s: eh bulan depan harijadi aku? tua dah akak ni.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails