Friday, October 10, 2014

Bajet 2015 giveaway

Waah ramai yang senyum lebar. Dapat bonus masa perbentangan Bajet 2015 tadi ya? Alhamdulillah, itu namanya rezeki. Untuk menambahkan kegembiraan itu dan sempena hari lahir yang bakal menjelang, aku nak beri giveaway istimewa. Bukan selalu dapat peluang macam ini. Betul tak? 

Caranya mudah sahaja. Jawab soalan mudah dan siapa dapat jawab dengan betul dan cepat, ada hadiah istimewa akan diberi. Kita tunjuk dulu hadiah ok. 

Notebook dan planner 2015. 

Berguna untuk menulis dan merancang plan untuk tahun 2015. Dibuat daripada 100% kertas kitar semula dan earth friendly. Saiznya pun comel sahaja, sesuai untuk disimpan dalam beg atau poket. Yang penting boleh dibawa ke mana-mana sahaja. Cewaah! Amboi siap promote lagi. 

Dah siap sedia dengan soalannya? Senang sangat soalannya. Soalannya ialah bila tarikh lahir aku? Aku dah bagi clue dalam entry sebelum ini. Ada 2 pemenang akan diberi dan masing-masing akan mendapat 1 notebook atau 1 planner 2015. 

Jangan lupa untuk berikan jawapan dan emel kepada mazuriah@gmail.com. Siapa cepat, dia dapat. 

p/s: selamat mencuba, jangan lupa emel jawapan. 

6 comments:

  1. jap..JM nk email...tarikh lahir je kan..tahun tak tahu tak pe kan hiksss

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tahun tak tahu pun ok. Yg penting tau tarikhnya.

      Delete
  2. Replies
    1. nama dia Noteworthie. boleh klik kat link ni:
      http://www.noteworthie.com/

      Delete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails