Thursday, September 24, 2009

Balik kampung

Sebelum aku mula blog kali ini, aku nak ucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri. Maaf zahir dan batin. Aku tau hari ni dah masuk hari kelima. Minta maaf sebab lambat sangat ya.

Untuk pengetahuan semua, aku dah start kerja hari ini. Ramai lagi yang tak masuk kerja lagi. Opis lengang je. Nak buat kerja pun tak ada mood. Seharian aku dok chatting dengan kawan dan surfing. Kalau boss aku tau, sure mengamuk. Hahaha!!

Raya kali ini sungguh bermakna. Walaupun aku cuti tak lama (cuma ambil dari 18 September sampai semalam), macam-macam kisah yang ada.

Kisah pertama:
Jumpa sepupu yang dah lama tak jumpa. Bila jumpa kat kampung tengok-tengok dah ada anak.

Kisah kedua:
Pakcik aku dalam diam-diam dah ada cawangan baru.

Kisah ketiga:
Bakal mak baru?

Bagi aku, bila tiba hari raya, the best part bila dapat jumpa balik saudara-mara. Catch up cerita dan khabar daripada saudara-mara especially the hot-hot one!!!!

Ya aku sedar aku dah lama tak balik kampung. Boleh dibilang berapa kali aku balik kampung. Minta maaf banyak-banyak.

Raya juga dapat makan yang best-best. Hmm hancur diet aku 1 bulan puasa. Hahaha...Lepas ni kena diet balik. Perut pun dah naik ni.

p/s: i love my wan's rendang!!!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails